Lähellä ja tavoitettavissa
Talouden tuulet puhaltavat monesta suunnasta, mutta yksi asia pysyy: pankkimme halu tarjota parasta pankkipalvelua nyt ja tulevaisuudessa.
Paras palvelu edellyttää mielestämme parasta tavoitettavuutta. Tästä syystä laajennamme konttoriemme palveluaikoja marraskuun alusta lukien. Jatkossa konttoreidemme ovet ovat avoinna jokaisena arkipäivänä klo 10–16. Tämä muutos on vastaus teidän asiakkaiden toiveisiin ja tarpeisiin. Me haluamme olla tavoitettavissa silloin, kun se teille parhaiten sopii. Meille on tärkeää, että pankkiasiointi on sujuvaa, turvallista, joustavaa ja ennen kaikkea ihmisläheistä.
Syksyn aikana olemme myös kertoneet toisesta merkittävästä hankkeesta. Aloitamme uuden pankkitalon suunnittelun Kauhavalle ja kuokka toivottavasti lyödään maahan ensi vuonna. Tämä investointi ei ole vain seinien ja kattojen pystyttämistä – se on konkreettinen lupaus siitä, että haluamme palvella asiakkaitamme entistä paremmin, entistä viihtyisämmässä ja toimivammassa ympäristössä.
Panostuksemme konttoriasiointiin ei tarkoita, että olisimme unohtaneet vauhdilla etenevän digitalisaation. Myös verkossa korostuu henkilökohtaisen palvelun merkitys sekä asioinnin turvallisuus. Me uskomme, että teknologia ja ihmisläheisyys eivät ole toistensa vastakohtia, päinvastoin. Ne täydentävät toisiaan ja tärkeintä on, että teillä on vapaus valita itsellenne paras tapa asioida pankissamme.
Kiitos asiakkaamme, yhteistyökumppanimme ja henkilökuntamme. Teidän luottamuksenne on se voima, joka vie meitä eteenpäin. Katsotaan jatkossakin yhdessä luottavaisesti kohti tulevaa.
Lämpimin terveisin,
Linna Hanna
Toimitusjohtaja