Yrittäjän pankkiasiat hoituvat joustavasti verkossa
Yrittäjän pankkiasioiden hoito on siirtynyt kattavasti verkkoon, mikä joustavoittaa asiointia. Nordean Seinäjoen konttorilla yritysten asioihin paneutuu ammattitaitoinen ryhmä asiakasvastuullisia, joiden kautta maakunnan yrittäjillä on käytettävissään koko konsernin asiantuntijuus ja osaaminen.
Pankkipalveluiden siirtyminen yhä kattavammin verkkoon säästää aikaa ja selkeyttää omien tietojen hallintaa, kun suuren osan yrityksen pankkiasioista voi hoitaa kännykällä mobiilisovelluksen kautta.
– Digitaalisuus helpottaa pankkiasioiden hoitoa ja tuo niihin joustavuutta. Kuitenkin edelleen asioita hoidetaan tarvittaessa myös kasvotusten, toteaa rahoituspäällikkö Essi Kiskola Nordea Seinäjoesta.
Nordea tarjoaa yrityspalveluita niin verkossa, puhelimitse, pankin konttorilla kuin yrityksen tiloissa, kunkin asiakkaan tarpeen mukaisesti.
Yrityksen pankkipalvelut tutun henkilön kautta
Yrittäjä ei kuitenkaan jää asioinnissaan yksin. Yrityksille, joilla tarpeet ovat jatkuvia ja monipuolisia, on Nordeassa räätälöity palvelumalli, jossa yrityksellä on käytössä henkilökohtainen asiakasvastuullinen.
– Näin yrittäjä saa neuvoa ja apua kaikkiin liiketoimintaan liittyviin rahoitusalan kysymyksiin tutun asiantuntijan kautta, kertoo yksikön johtaja Paula Jaakkola.
Kaikkia Nordean yritysasiakkaita palvelee lisäksi ympärivuorokautinen puhelinpalvelu, jonka välityksellä yritystä koskeviin kysymyksiin haetaan asiantuntijan tuella ratkaisua ajasta ja paikasta riippumatta.
Suuruus tuo pankkitoimintaan turvaa, vahvuutta ja tasapuolisuutta sekä laajan asiantuntijaverkoston, oli kyse sitten maksuliikenteestä, rahoituksesta, sijoittamisesta, valuutta- ja korkoriskeihin varautumisesta, kansainvälistymisestä tai muusta liiketoimintaan liittyvästä tarpeesta.
Paikallisuus taas merkitsee sitä, että yrittäjä voi hoitaa henkilökohtaisesti tärkeitä talousasioitaan tutun virkailijan kanssa.
– Nordean Seinäjoen konttorilla me tiedämme tarkasti, mitä maakunnan talouselämässä on tapahtumassa, ja osaamme auttaa yrittäjää hänen tarpeidensa edellyttämällä tavalla. Siinä on paikallisuuden suuri voimavara, korostaa Essi Kiskola.
Yrityspalvelu on vuorovaikutusta
Nordean yrityspalvelut kattavat monipuolisesti eri kokoisten ja elinkaarensa eri vaiheessa olevien yritysten tarpeet.
– Tavoitteemme on tarjota näkemyksiä ja ratkaisuja, joilla yritys voi kasvattaa omaa liiketoimintaansa ja mahdollisesti löytää uusia liikekumppaneita, sanoo asiakasvastuullinen johtaja Erkki Lassila.
Vuorovaikutteisuus palvelee yrittäjää parhaiten ja molemminpuolinen avoimuus on oikeanlaisen palvelukokonaisuuden löytämiseksi tärkeää. Yrittäjän on myös itse tiedettävä, miten aikoo yritystään kehittää.
– Meille on tärkeää tuntea yrittäjän oma näkemys liiketoiminnan nykytilasta, tulevaisuudesta ja tavoitteista. Rahoitusneuvotteluun valmistautuessa yritysten on hyvä miettiä myös omaa liiketoimintaa eri taloudellisten lukujen muodossa. Näin pääsemme parhaiten asiakasta hyödyttävään ratkaisuun, summaa asiakasvastuullinen johtaja Tuomas Maunuksela.