Kaupallinen yhteistyö

13.06.2023
Työelämä ja yrittäjyys

Ilkan Annaelina Gröhn-Pitkäkoski: Brändi on paljon muutakin kuin visuaalinen ilme

Video ja kuvat: Jenna Koivisto

Ilkan asiakkuusjohtaja Annaelina Gröhn-Pitkäkoski pureutuu Seinäjoen Yrittäjien Vahva Yrittäjyys -videosarjan haastattelussa yrityksen brändiin ja sen merkitykseen markkinoinnissa.

Brändin merkitys markkinoinnissa ja yrityksen tunnettuudessa on suuri. Ilkan asiakkuusjohtaja Annaelina Gröhn-Pitkäkosken mukaan vahvan brändin kautta on paljon helpompi tehdä kauppaa.

— Brändi on paljon muutakin kuin visuaalinen ilme. Logo, värimaailma ja tone of voice ovat osa brändiä, mutta siinä ei ole kaikki, Gröhn-Pitkäkoski painottaa.

Ilkka, brändi, Annaelina Gröhn-Pitkäkoski
Ilkan asiakkuusjohtaja Annaelina Gröhn-Pitkäkoski

Ilkka on uudistunut viime vuosina muun muassa yritysostojen kautta. Nykyään yritys tarjoaa laajan kanavavalikoiman lisäksi muun muassa apua markkinointiin, sisällöntuotantoon ja digitaaliseen maailmaan. Ilkassa on toteutettu hiljattain myös brändiuudistus.

— Brändin uudistamisessa ensin keskittyisin brändi-identiteettiin eli kaikkeen siihen mikä on yrityksen olemassaolon tarkoitus.

Kuuntele lisää Gröhn-Pitkäkosken ajatuksia videolta.

Seinäjoen Yrittäjien Vahva Yrittäjyys -videosarjassa tuodaan esille napakassa muodossa erilaisia inspiraatioita ja ideoita yrittämiseen. Uusi jakso julkaistaan noin kuukauden välein myös Pointissa.

Suosittelisitko tätä artikkelia muille?

Anna arviosi klikkaamalla tähteä 1 - 5
5/5 - (5 votes)

Uusimmat kaupallisen yhteistyön jutut

Uusimmat videot

Kaikki videot

Uusimmat podcastit

Kaikki podcastit

Uusimmat blogit

Kaikki kirjoitukset