Article image
Panchon omasta verkkokaupasta osoitteesta www.panchovilla.fi/kauppa voi tilata mm. grilliburgereita etukäteen.
Mainos

18.06.2020
Tapahtumat ja matkailu

Burgeriainekset kotigrilliin

Teksti: Jaakko Jokela
Kuvat: Matti Hautalahti

Ravintola Pancho Villa on kehittänyt uuden konseptin nimeltään grilliburgeri, jossa  asiakas saa mukaansa herkullisen tuotepaketin kotona grillattavaksi.

– Meiltä voi tilata pihvit ja sämpylät raakana, jotka voi sitten kotona grillata. Grilliburgerin myyntiä on tarkoitus jatkaa ainakin kesän ajan, kertoo Pancho Villan ravintolapäällikkö Terhi Muilu.

Grilliburger suositellaan käytettäväksi parin päivän sisällä ja raaka-aineiden lisäksi paketissa on ohjeistus grillaamiseen.

Kesällä burgerit tekevät kauppansa myös ravintolassa syötynä. Koronarajoitusten vuoksi Pancho Villassa ei ole nyt noutopöytää lainkaan, vaan kaikki annokset ovat erikseen tilattavissa.

– Kesän aikana ihmiset muutenkin syövät mieluummin burger- ja lautasannoksia kuin noutopöydästä kotiruokaa.

Ideaparkin Pancho Villassa kaksi terassia

Korona on lisännyt runsaasti noutoruuan määrää ja Pancho Villan annoksia voi tilata Woltin kautta suoraan kotiin toimitettuina.

– Keskustan ravintolasta myymme Woltin kautta. Asiakaspaikat ravintolassa on nyt rajattu puoleen, joten keittiöllä on enemmän kapasiteettia myydä ruokaa ulos, Muilu kertoo.

Ideaparkin ravintolassa Pancholla on käytössä oma terassi sekä Keskusareenan yhteinen terassi, joilla saadaan lisää asiakaspaikkoja.

– Keskusareenan terassin rakentaminen oli hieno kädenojennus Ideaparkilta meille ravintoloille, Muilu iloitsee.

Pancho Villa noudattaa tarkkaa hygieniaa, välillä hävikkiherkkuja löytyy myös ResQ-sovelluksesta

Hävikkiä Pancossa ei juuri synny ja siitä pidetään huoli muun muassa huolellisella tavarantilauksella.

– Tuotteissa on aika hyvä kierto, ettei hävikkiä juurikaan synny. Jos noutopöydistä on jäänyt jotain yli, niin olemme käyttäneet ResQ-palvelua.

Ravintolamaailmassa hygieniasäännöt ovat olleet tiukat jo ennen koronaa, mutta joitain lisätoimenpiteitä on tehty asiakastiloissa.

– Meillä on toimintatavat, joilla pystymme toimimaan kaikkien kanssa turvallisesti. Ravintolan asiakastiloissa loossien väliin on laitettu pleksejä ja pöytiä on vähennetty. Hygieniatoimenpiteet ovat tehty niin henkilökunnan kuin asiakkaiden turvallisuuden vuoksi, Muilu kertoo.

Suosittelisitko tätä artikkelia muille?

Anna arviosi klikkaamalla tähteä 1 - 5
Artikkeliin liittyviä hakusanoja
ideapark matkailu ruoka seinäjoen ideapark Seinäjoki

Uusimmat kaupallisen yhteistyön jutut

Uusimmat videot

Kaikki videot

Uusimmat podcastit

Kaikki podcastit

Uusimmat blogit

Kaikki kirjoitukset